Followers

Tuesday, June 8, 2010

sEjAm hABIs rm200

hari ini aku keluar dengan kawan mrsm aku dulu...

huhuhuhu....kejap je, tengok-tengok dah habis duit....
dulu aku rasa aku la manusia paling jimat...nak beli apa-apa pikir dalam-dalam..

tapi.....hari ni, hancurrrrr!!!!
uwaaaaa.....habis semua kedai aku masuk dan kebanyakan kuar ngan barang....
bila balik baru nak kira.....

teruk betul la hari ni...tapi takpa la...
demi kamu member....kalau tak pergi jumpa tak tahu bila nak jumpa....

p/s: kalau korang nak ajak aku jumpa jangan la ajak jumpa kat shopping complex...huhuhu...kesian la aku ni nanti aku pokai...

3 comments:

  1. buat gathering ngan blogger pun sempoi gak...

    ReplyDelete
  2. Kalau dah sonok shopping ... memang tak sedar duit dah abis... huhuhu

    ReplyDelete

thanks coz bcew n pdew yg komen...tggalkn jejak anda n sy akan ke sana...full of love....ding_dong (^^,)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥