Followers

Thursday, June 24, 2010

mcm mana nak buat nie..tolong~~!!!!


hari ahad nanti~~!!

hari ahad nie aku akan menjalani  mengambil test..huhu.
bukan test tuk pointer..
bukan test tuk masuk sbp,mrsm,maktab..
sbb aku da tua xleh da lebih umo...

ahad nie nak test jpj...
lalalala...moto je...keta da lepas da...

tapi sampai skang ada satu masalah....

test nanti ade bhagian 2 n 3..

tuk bahagia 2 naik titi n brek kecemasan yg pling takut...
tpi aku stkat nie ok lagii

bahagian 3 jln raya..ok je wlu aku jrg bwk moto...

masalah besarnye...aku xreti nak start motor...
uwaaaaa~~!!
pagi tadi berpuluh kli start da mnjadi pun..huhuhu....

p/s: umah aku xda motor cume ade keta je...

tolong~~!!

6 comments:

  1. 2 motor kat sekolah tu dah...huhuhu..lau masa test tu nak wat mcm mana..:((((

    ReplyDelete
  2. moto lama moto baru?..biasa diorang check dulu sblum test...

    p/s teringat masa test dulu..time ujan plak tu..:D

    ReplyDelete
  3. wa adha...moto lama...masalh org len ok je...huhuhu...

    ReplyDelete
  4. suh ore 2 standby moto leh start auto..hahahah

    ReplyDelete
  5. gud luck oke..msti boleh pnye..

    ReplyDelete

thanks coz bcew n pdew yg komen...tggalkn jejak anda n sy akan ke sana...full of love....ding_dong (^^,)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥