Followers

Tuesday, June 8, 2010

bAhAsA jIwA bAngsA

aku hari ni tiba-tiba aku rasa insaf...
nak tahu sebab apa, selama aku menulis di blog aku ini,
aku menggunakan bahasa pasar...

tadi aku melawat blog kawan aku dan aku terpaku!!!!!
tak ada bahasa pasar macam aku...

aku akan cuba sedaya upaya untuk menulis menggunakan bahasa kebangsaan kita...
BAHASA MELAYU...

memang ada sedikit kesukaran sebab dah terbiasa menggunakan bahasa pasar...
tapi satu lagi bahasa yang tak boleh tukar..
BHASO KLATE...

hakhakhak...tak boleh nak taip panjang-panjang...
dah banyak salah dah ni...

p/s: rasa macam teruk bahasa melayu aku bila cuba menulis dengan betul~~

No comments:

Post a Comment

thanks coz bcew n pdew yg komen...tggalkn jejak anda n sy akan ke sana...full of love....ding_dong (^^,)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥