Followers

Wednesday, June 2, 2010

hakhakhak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



da lama x update nie..hum....xthu la plak apew aku nk tulis....citew jew lak ek apew2 pun...

" Kosong hidupku tanpa mu....cerminku membayangkan bayanganmu....pameran kaseh ku layu.....tiada dirimu tiada untukku..."

hum....aku da jd camnie da skng nieh...hahaha...napew mudah sgt nk jd camnie...
tp aku xleh nk tipu dri sendiri sbb mmg aku ase cam2...
bgun pagi aku pkir sal dia, ptg, mlm, n bleh kira tiap masa la..hahaha..lawak tul la...

apew pun prasaan nie mmg mnyakitkan..kdg2 sukew kdg2 derita..hahahaha...
tp yang pnting aku kdg2 suke gak ngan mnda camnie....bodoh gak camnie...

No comments:

Post a Comment

thanks coz bcew n pdew yg komen...tggalkn jejak anda n sy akan ke sana...full of love....ding_dong (^^,)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥